Dzień 2: Środa, 15 kwiecień
Do pobrania - wersja PDF - 15.04
TEMAT: Zwierzęta wiejskie i ich dzieci
3. Teraz informujemy dzieci, że każde dorosłe zwierzę ma swoje dziecko. Najpierw pytamy dzieci czy potrafią nazwać osobniki przedstawione na obrazkach, jeśli tak prosimy o nazwanie jeśli nie potrafi najpierw my nazywamy a dziecko powtarza.
Następnie prosimy dzieci by dokładnie przyjrzały się im i porównały wygląd zwierząt, określając najważniejsze różnice między nimi.
4. Dla utrwalenia nazw zwierząt można dzieciom włączyć piosenkę pt. „Stary Donald farmę miał” link: https://www.dailymotion.com/video/x6cbbqg
5. Teraz kolejne zadanie dla dzieci należy połączyć w parę dziecko i jej mamę.
6. Wykonujemy karty pracy z ćwiczenia od strony 33 do strony 35.
7. Układanie rytmów.
8. Dla chętnych kolorowanki, troszkę grafomotoryki i prac manualnych. MIŁEJ PRACY! :)