6:30 - 8:00 |
- schodzenie się dzieci do przedszkola, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci
|
8:00 - 9:00 |
- zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową
i słuchową, grafomotorykę) rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci, zabawa ruchowa
|
|
- przygotowanie do śniadania
|
|
|
9:00 - 10:00 |
- realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą
|
10:00 - 11:30 |
- spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali
|
11:30 - 12:15 |
|
|
|
12:15 - 13:50 |
- leżakowanie, słuchanie bajek, piosenek, muzyki relaksacyjnej
|
13:50 - 14:30 |
- przygotowanie do podwieczorku, zabawa ruchowa
|
|
|
14:30 - 16:30 |
- ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowanie do ich możliwości, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej zabawy dowolne wg. zainteresowań dzieci, pobyt na świeżym powietrzu, rozchodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami
|